La xarxa de Refugis Climàtics públics de la Vila de Salt creix cada any amb nous espais i equipaments. I a partir d’ara, en col·laboració amb la iniciativa privada, obrim la porta a què establiments, entitats i comerços puguin adherir-se a la xarxa com a refugis climàtics.

Es tracta d’establiments, entitats o comerços, que adherint-se a la xarxa de refugis climàtics, permetran a persones vulnerables i a la població en general, disposar d’un espai amb confort tèrmic davant les temperatures extremes, ampliant així els espais i els horaris de la xarxa de refugis climàtics de Salt.

Aquests nous espais adherits, seran identificats amb un cartell per exposar a l’exterior de l’establiment, i seran publicats a la pàgina web de refugis climàtics de la vila de Salt.

Qui es pot adherir?

Poden ser entitats de caire social, centres esportiu o activitats comercials diverses (hotels, bars, supermercats, grans superfícies, petit comerç…).
Durant el seu horari d’activitat, aquests espais d’iniciativa privada, ofereixen refugi a les persones perquè es puguin recuperar dels períodes de forta calor.

Només poden adherir-se aquells espais que siguin accessibles, estiguin climatitzats i disposin d’un espai per seure i descansar. Per adherir-se cal formalitzar el qüestionari que trobareu en aquesta mateixa pàgina web, a través del qual es recull la informació i característiques de l’espai.

Formulari d’adhesió

    Dades de l'establiment sol·licitant

    Sol·licito formar part i adherir-me a la Xarxa de Refugis Climàtics de la vila de Salt, i durant els mesos de juliol i agost, quan s'activin els refugis climàtics, el meu establiment oferirà dins l'horari i període que romangui obert, l'accés lliure a la població vulnerable per protegir-se de les temperatures extremes.

    Serveis de l'establiment que s'ofereixen

    (*) Disposició de bols d'aigua abeuradors per a gossos a l'exterior (en un espai que no molesti la via pública).