Servei d’atenció a la ciutadania

Us donem la benvinguda al Servei d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament de Salt.

El Servei d’Atenció a la Ciutadania (SAC) té la finalitat de facilitar la gestió de diferents tràmits municipals, proporcionar informació i atendre les queixes, les consultes i els suggeriments relacionats amb el municipi.

Volem que des d’aquesta secció tots els ciutadans que desitgin contactar amb l’ajuntament de Salt, entitats municipals , equipaments o organismes públic trobin totes les eines necessàries per fer-ho.

Podeu adreçar-vos presencialment a l’Ajuntament de Salt, a la Plaça President Lluís Companys 1, per a efectuar tots els tràmits administratius necessaris per a qualsevol gestió. Amb motiu de les mesures decretades com a conseqüència del Covid19, només s’atendran a aquells ciutadans que tinguin cita prèvia sol·licitada.

Per poder accedir a alguns dels serveis és necessari disposar d’una de les identificacions digitals següents:

IdCAT: Podeu obtenir-lo electrònicament accedint al web https://www.idcat.cat o presencialment a través del Servei d’Atenció a la Ciutadania de l’ajuntament de Salt.

IdCAT mòbil: El podeu aconseguir electrònicament accedint al web https://web.gencat.cat/ca/tramits/que-cal-fer-si/Vull-identificar-me-digitalment/

DNI electrònic: Podeu obternir-lo seguint les indicacions del web https://www.dnielectronico.es/PortalDNIe/index.jsp