Amb el nom d’OAC 360 s’hi pot accedir per telèfon (972 23 65 76) de dilluns a divendres de 8 a 20 hores i per correu electrònic (oac360@salt.cat)

 

L’Ajuntament de Salt ha impulsat el servei OAC 360 d’assistència ciutadana que neix amb l’objectiu de donar suport en les tramitacions i gestions electròniques. Tots els saltencs i saltenques que vulguin accedir a aquesta nova eina ho poden fer a través del telèfon 972 23 65 76 i del correu electrònic oac360@salt.cat

 

OAC 360 dona informació personalitzada, acompanyarà i resoldrà els dubtes a tots aquells veïns i veïnes que no aconsegueixin dur a terme les tramitacions electròniques que s’inclouen a : https://www.seu-e.cat/ca/web/salt/seu-electronica

 

Des del consistori saltenc s’aposta pel nou servei d’assessorament per reforçar les tramitacions electròniques i reduir l’atenció i els tràmits presencials. L’objectiu final és el de millorar el servei que s’ofereix des del Servei d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament (SAC).

 

Les restriccions aprovades per fer front a la Covid_19 i que en el cas del SAC obliguen a demanar una cita prèvia per ser atesos també ha contribuït a posar en marxa el OAC 360.

 

El servei es pot utilitzar via:

Telefònica: 972 23 65 76, de dilluns a divendres de 8 a 20 hores

Correu electrònic: oac360@salt.cat

Amb el nou servei d’assessorament s’espera que augmenti la xifra de tramitacions que es fan telemàticament a l’Ajuntament de Salt en detriment de les presencials.

 

El nou telèfon d’atenció i assessorament també permet demanar cita prèvia a l’Ajuntament de Salt