CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER A ACTUACIONS DE REHABILITACIÓ DELS ELEMENTS COMUNS DELS EDIFICIS PLURIFAMILIARS 2023
L’Ajuntament de Salt obre la convocatòria de les subvencions 2023 per a les actuacions en matèria de rehabilitació dels elements comuns dels edificis plurifamiliars del municipi de Salt.
A continuació trobareu la documentació necessària per a la seva presentació:
- Edicte de l’aprovació inicial de les bases. (Consulta’l aquí)
- Edicte de l’aprovació definitiva de les bases. (Consulta’l aquí)
- Extracte de la resolució de l’Ajuntament de Salt de 24 de novembre de 2023 (Consulta’l aquí)
- Edicte convocatòria en règim de concurrència competitiva, de les subvencions per a la rehabilitació dels elements comuns dels edificis plurifamiliars del municipi de Salt, exercici 2023 (Consulta’l aquí).
- Sol·licitud d’ajut per a la rehabilitació: Model instància
La Junta de Govern Local del passat dilluns dia 15 de juliol de 2024 va aprovar la concessió de subvencions a comunitats de propietaris d’acord a les bases vigents, corrersponents a les opcions A, B i C. Podeu consultar aquí la resolució amb la relació de comunitats i els imports concedits.
FASE 2
En la Fase 2, abans de l’inici de les actuacions, s’haurà de presentar la documentació següent;
- Comunicació d’inici de l’actuació (Model 2 (inici d’obra))
- Model 3 (Fitxa de creditors).
- Justificant d’haver sol·licitat a l’Ajuntament de Salt la LLICÈNCIA O COMUNICACIÓ PRÈVIA de les actuacions.
FASE 3
En la Fase 3, un cop finalitzades les actuacions, s’haurà de presentar la documentació següent:
- Comunicació d’inici de l’actuació (Model 2 (Inici d’obra))
- Comunicació de final d’actuació (Model 4 (Final d’obra))
- Model 5 (Compte justificatiu)
- Model 3 (Fitxa de creditors)
(*) En cas que ja s’hagin acabat les actuacions s`haurà de presentar conjuntament la documentació corresponent a la fase 2 i de la fase 3.
(*) Models enllaçats
Recordeu que la documentació s’ha de presentar TELEMÀTICAMENT (en cap cas s’admetrà el format paper)
Com presentar la sol.licitud electrònicament?
En virtut de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les comunitats de propietaris tenen la obligació de relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques per efectuar qualsevol tràmit d’un procediment administratiu.
En relació amb l’anterior us adjuntem els dos enllaços disponibles per tal de presentar la sol·licitud telemàticament:
- https://www.seu-e.cat/es/web/salt/govern-obert-i-transparencia/serveis-i-tramits/tramits/instancia-generica
-
- Dins el referit enllaç heu d’accedir a l’apartat: Clica aquí per crear una instància genèrica telemàtica
-
- https://www.viladesalt.cat/ajuntament/documentacio-i-tramits-ppal/documentacio-i-tramits/
-
- Dins el referit enllaç heu d’accedir a l’apartat: Clica aquí per crear una instància genèrica telemàtica
-
Aprofitem per recordar que el model de sol·licitud normalitzat ha d’anar acompanyat de tota la documentació que es detalla a la mateixa