CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER A ACTUACIONS DE REHABILITACIÓ DELS ELEMENTS COMUNS DELS EDIFICIS PLURIFAMILIARS 2024
L’Ajuntament de Salt obre la convocatòria de les subvencions 2024 per a les actuacions en matèria de rehabilitació dels elements comuns dels edificis plurifamiliars del municipi de Salt.
A continuació trobareu la documentació necessària per a la seva presentació:
- Edicte de l’aprovació inicial de les bases. (Consulta’l aquí)
- Edicte de l’aprovació definitiva de les bases. (Consulta’l aquí)
- Extracte de la resolució de l’Ajuntament de Salt, de les subvencions per a la rehabilitació dels elements comuns dels edificis plurifamiliars del municipi de Salt, exercici 2024 (Consulta’l aquí).
- Sol·licitud d’ajut per a la rehabilitació: Model instància
FASE 2, abans de l’inici de les actuacions, s’haurà de presentar la següent documentació:
- Model 2: Inici d’obres (enllaç al document)
- Model 3: Fitxa de creditors (enllaç al document)
- Sol·licitud de la Llicència o Comunicació prèvia de les actuacions
- Pagament de la taxa de la Llicència o Comunicació prèvia de les actuacions
FASE 3, un cop finalitzades les actuacions, s’haurà de presentar la documentació següent:
- Model 4: Final d’obra (enllaç al document)
- Model 5: Compte justificatiu (enllaç al document)
*En cas que ja s’hagin acabat les actuacions s’haurà de presentar conjuntament la documentació corresponent de la Fase 2 i de la Fase 3.
*Els Models (2-3-4-5) els trobareu enllaçats clicant sobre el nom.
*Tota la documentació s’ha de presentar TELEMÀTICAMENT (en cap cas s’admetrà en format paper o via correu).
COM ANOMENAR L’ARXIU PER ADJUNTAR AL REGISTRE TELEMÀTIC:
Davant del nom de l’arxiu s’ha de posar la següent nomenclatura:
EXEMPLE
Per adjuntar la sol·licitud específica Model 1:
1.1 Sol·licitud Específica
Per adjuntar el CIF de la Comunitat de Propietaris:
1.2 CIF
FASE 1
FASE 2
FASE 3
Com presentar la sol.licitud electrònicament?
En virtut de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les comunitats de propietaris tenen la obligació de relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques per efectuar qualsevol tràmit d’un procediment administratiu.
En relació amb l’anterior us adjuntem els dos enllaços disponibles per tal de presentar la sol·licitud telemàticament:
- https://www.seu-e.cat/es/web/salt/govern-obert-i-transparencia/serveis-i-tramits/tramits/instancia-generica
-
- Dins el referit enllaç heu d’accedir a l’apartat: Clica aquí per crear una instància genèrica telemàtica
-
- https://www.viladesalt.cat/ajuntament/documentacio-i-tramits-ppal/documentacio-i-tramits/
-
- Dins el referit enllaç heu d’accedir a l’apartat: Clica aquí per crear una instància genèrica telemàtica
-
Aprofitem per recordar que el model de sol·licitud normalitzat ha d’anar acompanyat de tota la documentació que es detalla a la mateixa